How's everyone? Lovely friends?
Quick update on my side;
1. I'm at the stage of 4 mths preggie.sgt sgt penat.and this time around are totally opposite from the 1st.almost everything is new to me : allergic,migraine,bleeding..etc.people said could be boy.but mana2 lah still my angle! :)
2. Work wise, alhamdulillah. Rezeki anak2 and family.even gaji aku tak le 5 or 6 angka as I wish too,but aku syukur dgn apayg ada. Skrg dah confirm masuk mgmt side.jgn salah anggap,more n more hectic than before.but sbb my boss has faith on me,I still hang on and sabar.even dah byk kali surrender nak tukar or downgrade myself.
3. Rumah di Den@I al@m dlm renovation. Buat sikit2.this time tunggu bonus on dec lak.sbb duit kumpul utk phase 1 habisssh.hehehehe don't care lah! Janji rumah sendiri. ;)
4. Family? Ok.everyone has their own family now. Mummy mcm tu jgak alone,but she used to be alone nowadays.janji ada keta,dia bebas nak drive kemana2.
5.Apa lagi dek non? Heeheheeheh
Welln,tht's brief update from me.
3 comments:
wah, dah 4 months. kejap jer..
Jue ; aku pun x sangka..kekadang siap terlupa yg diri ni tgh kembong bila keja kat opis melambak2.. :)
Twice bleeding..last skali 2 weeks ago..then cool down sikit pasal keje..
- zura @ myselfndots -
take care yer darling...jgn keje berat2 :)
Post a Comment